.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی
پانزدهمین یادواره 222 شهید میاندورود برگزار می‌شود
پانزدهمین یادواره 222 شهید میاندورود برگزار می‌شود

پانزدهمین یادواره 222 شهید شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، پانزدهمین یادواره 222 شهید شهرستان میاندورود همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مراسم روحانی پنج‌شنبه سوم مهر سال‌جاری از ساعت 10 صبح تا 14 برگزار می‌شود و تمهیدات خوبی برای برگزاری شایسته آن اندیشیده شده است.

بسیجیان شهرستان میاندورود و جوانان روستای ورکلا در بخش گهرباران به عنوان میزبان این مراسم پرفیض و مسیر منتهی به این منطقه را با نمادهای انقلابی و نشانه‌هایی از سال‌های حضور و حماسه آذین کرده‌اند.

براساس اعلام مسئولان شهرستان و سپاه ناحیه میاندورود حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این یادواره است.

مردم میاندورود که با تقدیم 222 شهید گلگون‌کفن پیروی و حمایت عملی خود را از انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند، خود را برای شرکت در این مراسم آماده می‌کنند.

یکی از اهداف مورد تاکید امام جمعه و فرماندار میاندورود مردمی برگزار شدن این یادواره است که هر سال میزان مشارکت مردم به‌ویژه جوانان در این مراسم بیشتر می‌شود.

به گزارش فارس، شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود سال گذشته میزبان این مراسم بود و یکی از رسوم برگزاری یادواره شهدا در میاندورود معرفی میزبان سال آینده در پایان مراسم و همچنین تحویل پرچم متبرک به ضریح امام هشتم به پدر یکی از شهدای منطقه میزبان سال آینده یادواره است.

این پرچم هرساله توسط هیئت دوچرخه‌سواری روستای ماکران در بخش گهرباران رکاب زنان از مشهد مقدس به این شهرستان آورده می‌شود تا سبب تقدس بیشتر یادواره شهدا شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.